– Επιστροφή προϊόντων λόγω λάθους παραγγελίας.
Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές λόγω λάθους παραγγελίας σε διάστημα 10 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή τους και μόνο για αντικατάσταση με άλλο όμοιο προϊόν. Σας συνιστούμε, πριν την τοποθέτηση του νέου προϊόντος να το συγκρίνεται με το παλιό προς αντικατάσταση εξάρτημα προκειμένου να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει διαφορά οπτικά. Αν παρατηρήσετε οποιαδήποτε διαφορά παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Για την επιστροφή:
- Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να παραμένει σε άριστη κατάσταση χωρίς καμία ένδειξη φθοράς,
- Εφόσον το προϊόν έχει ταινία ασφαλείας, αυτή θα πρέπει να είναι ανέπαφη,
- Το παραστατικό αγοράς θα πρέπει να είναι διαθέσιμο και η αρχική συσκευασία να είναι άθικτη.
Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος. Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να ενημερώσετε την εταιρεία μας. Το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη, εκτός της περίπτωσης όπου η εταιρεία μας φέρει την υπαιτιότητα για τη λάθος επιλογή του προϊόντος, οπότε και καλύπτουμε το κόστος μεταφοράς του επιστρεφόμενου προϊόντος και την αποστολή του νέου.
– Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος.
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, ισχύουν οι όροι ” Επιστροφή προϊόντων λόγω λάθους παραγγελίας”. Εφόσον αποδειχθεί κατασκευαστική αστοχία καλύπτουμε καθολικά το κόστος μεταφοράς του επιστρεφόμενου προϊόντος και αποστολής νέου.
Αν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί παρακαλούμε συσκευάστε το προϊόν επαρκώς για την επιστροφή του και επικοινωνήστε μαζί μας. Εφόσον το ανταλλακτικό έχει εμφανές πρόβλημα, αντικαθιστάται αμέσως. Σε αντίθετη περίπτωση το ανταλλακτικό αποστέλλεται στο εργοστάσιο κατασκευής, το οποίο καλύπτει αποκλειστικά την εγγύηση του προϊόντος. Το εργοστάσιο κατασκευής ελέγχει το ανταλλακτικό σύμφωνα με το πρωτόκολλο έργου και εφόσον αποφανθεί ότι υπάρχει κατασκευαστική αστοχία, το προϊόν αντικαθίσταται.
– Εγγύηση.
Όλα μας τα είδη* καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από την εγγύηση, τους όρους και τον χρόνο, που δίνει το εκάστοτε εργοστάσιο κατασκευής τους και τα οποία δε δεσμεύουν σε καμία περίπτωση την εταιρεία μας. Σε κάθε περίπτωση, αντικειμενικός μας σκοπός είναι η άμεση, ορθή εξυπηρέτηση του πελάτη και ικανοποίησή του. Σε οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί, πρώτη μας προτεραιότητα είναι η άμεση λύση του. Απαραίτητη για την εγγύηση του προϊόντος είναι η απόδειξη αγοράς του και η συσκευασία του. Όλα μας τα είδη ελέγχονται πριν την αποστολή τους για τυχόν ζημίες ή ελαττώματα και συσκευάζονται καταλλήλως.
Σε περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα στο προϊόν κατά τη διάρκεια της εγγύησης, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εντός δύο (2) ημερών.
Για την επιστροφή ενός προϊόντος στο πλαίσιο της εγγύησης παρακαλούμε ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
- Επικοινωνήστε μαζί μας για επιβεβαίωση ότι το προϊόν είναι εντός εγγύησης,
- Σας δίνουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος,
- Το προϊόν ελέγχεται κατά την άφιξή του στην εταιρεία μας,
- Ανάλογα το προϊόν γίνεται αντικατάστασή του ή αποστολή του στον προμηθευτή για αξιολόγηση και απάντηση σε εσάς.
Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημιές που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν μόνο, λόγω δυσλειτουργίας του, και όχι ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγων, ή λόγω κακής τοποθέτησης ή συναρμολόγησης του, ή λόγω κακής χρήσης του, ή λόγω διαφορετικής χρήσης σε σχέση με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Η εγγύηση δεν καλύπτει ζημιές που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά των προϊόντων. Η μεταφορά γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και διέπετε από τους όρους του εκάστοτε μεταφορέα.
*Τα εξής προϊόντα δεν καλύπτονται από εγγύηση:
Λάμπες – Ηλεκτρικά μέρη – Λιπαντικά.
Επιπροσθέτως σε οχήματα που φέρουν συστήματα υγραερίου, δεν ισχύει η εγγύηση για τα εξής ανταλλακτικά:
Αντλίες Βενζίνης
Πολλαπλασιαστές
Μπουζί
Μετρητές Μάζας Αέρος (MAF).
Τέλος, σε οχήματα που δε φέρουν γνήσια μπουζί δεν καλύπτονται με εγγύηση οι Πολλαπλασιαστές και τα Μπουζοκαλώδια.
Δε φέρουμε ευθύνη σε τυχόν καθυστερήσεις στην αξιολόγηση και παροχή επισκευής από τους αντιπροσώπους των εργοστασίων.
Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι πρωταρχικός μας σκοπός είναι η άμεση και σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη και προτεραιότητά μας εφόσον παρουσιαστεί το οποιοδήποτε πρόβλημα είναι η άμεση εύρεση λύσης. Σε περίπτωση που χρειάζεστε οποιαδήποτε διευκρίνηση ή επιπλέον πληροφόρηση, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και με χαρά θα σας εξυπηρετήσουμε.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013)